Prin Transilvania. A doua lună

notă – am întârziat un pic cu articolul ăsta, din motive numai de mine știute!

Monitorizarea pe a doua lună de Prin Transilvania (mai exact, pe perioada 16.05 – 15.06 2013), realizată de prietenii de la Mediabrief (sunt foarte încântat de colaborarea cu ei!), zice cam așa – e bine. Dar putea fi și mai bine, desigur.  (click pentru mărire)

infografic prin transilvania 2

 

Note:

1. Pentru lămuriri privind denumirile din infografic, vedeți prima monitorizare.

2. Mulțumesc mult celor care au scris despre noi sau au pus bannere (sau amândouă). În afară de google, twitter, facebook și blogul meu, principalii referali ai site-ului au fost, în perioada menționată:

Tot aici – mulțumiri speciale lui Răzvan Antonescu (probabil cel mai bun consultant de online din România) pentru tot ce m-a învățat. Și pentru ce-o să mă mai învețe și de-acum înainte, sper!

3. În perioada menționată, cele mai citite 5 articole au fost:

4. Pagina de facebook are, acum, peste 3.000 de prieteni. Și se află deja pe locul 14 în Facebrands, la rubrica “bloguri turistice” – după 3 luni, zic că nici nu-i rău.

5. Între timp, au mai crescut contul nostru de Instagram, cel de Flickr și cel de 500px.  Pe care vă aștept, firește, cu like-uri, fav-uri și voturi :D. Mă bucur că fotografiile noastre sunt apreciate (bravo, Alex) și am în plan să dezvolt conturile astea (mult) mai mult în perioada următoare. La fel și pagina de Google+

6. Special am lăsat asta la urmă, să fie ca un gong – săptămâna asta se alătură echipei un om… special. Și spun cu sinceritate, încă de când Prin Transilvania era la stadiul de idee rătăcită în capul meu, am sperat ca într-o zi omul ăsta să facă parte din echipă și să scrie. E un mare câștig pentru proiectul meu și abia aștept să-l anunț oficial ca membru al echipei. Zilele viitoare!

Cam asta e. Vă mulțumesc mult că sunteți cu noi. Sper să fiți și pe viitor și să vă placă în continuare poveștile culese de noi și fotografiile pe care le publicăm.

Prin Transilvania este un proiect susținut de Aqua CarpaticaDomeniile SâmbureștiEuroGsmElectrogrupiQuest, realizat cu sprijinul Continental HotelsToshiba și Yellow Store

 

Andrei Crivăț

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu