Andrei Crivăț

8 Comments

  1. Razvan   •  

    Nush de Costin si Cabral da aseara la bere mi-au zis Batman si Robin ca s-ar da…..

  2. Costin   •  

    Neah. Nu ai nici un fel de confort. Bleax 🙂

    I just love my Suzuki Intruder 1800 :))))))))))))))))))

  3. cabral   •  

    Daca fac aia de la Ferrari si masina de tuns iarba ma dau fara sa intreb nimic!

    Babeta asta de Costin ce sa spuna, s-a obisnuit in pozitia kakare pe troleul ala al lui, nu stie ce-i aia “agatat de coarne”…

    Bine, la cum arata asta din poza e imposibil de folosit, lasand la o parte saua care nu poate fi folosita nici pe loc, furca fata are un unghi de pivotare SF care te va pune in cap la prima curba, admisiile de aer sunt atat de mari incat o sa stai calare pe o parasuta motorizata si utilajul n-are nici talie de care sa te agati cand incepi sa-i spui “baga tare pisi!”.

    Bine, cel mai mare handicap este linia superioara a motorului, nu-ti ofera nici un loc in care sa te ascunzi de vant, esti cam in fundu’ gol la viteze mari.

    Acum, lasand tonul academic 😀 ideea e interesanta dar cred ca suntem constienti ca noi discutam acum pe un desen bazat pe… nimic!

    Chiar si asa, ca sa raspund cu eleganta Domnului Crivat: DA, M-AS DA CU ASA CEVA! Da’ pe negru n-aveti? 😀

  4. cabral   •  

    Mai, io acum mi-am dat seama… nu vi se pare ca arata ca un vibrator?

  5. Andrei Crivat   •  

    @Cabral: poate a vibrator spatial :)) Oricum, mersi, asta e parerea competenta pe care o asteptam. Desi am o obiectie: nu stie nimeni cu ce viteza va merge, poate problema vantului n-o sa fie o problema la maxim 20-30 km/h. Poate va fi facuta sa mergi incetisor cu ea pe Magheru si atat… zic si io.

  6. cabral   •  

    La 20-30 nu va putea s-o tina nimeni, genul asta de utilaj nu e deloc controlabil la viteze mici, prin astea treci doar cand accelerezi sau decelerezi.

    In sfarsit, cat cat o sa coste (asta daca se face) oricum o sa stam ca babele sa comentam de pe marginea drumului…

Leave a Reply

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu