Cluj Brands Tour. Ziua 2

primul episod aici

A doua zi a început în magica Lume a lumânărilor. Și nu exagerez când spun magică. Zâna lumânărilor ne-a arătat lungul drum al unei plăci de parafină către lumânarea pictată manual. Nu-i ușor, mai ales că în România nu poți învăța meseria de lumânăreasă, trebuie s-o furi. Ruxandra ne-a arătat cum se toarnă lumânările în forme, cum se răcesc, cum se vopsesc, cum se pictează manual. Îți trebuie multă pasiune pentru o muncă atât de migăloasă.

Pasiune pe care Lumânăresele, din fericire, o au din plin . Altfel n-ar reuși să facă minuni ca astea (când vă uitați la ele, amintiți-vă că sunt făcute și pictate manual, da ?). Au și magazin online, în caz că fă face vreuna cu ochiul (vreo lumânare, nu vreo lumânăreasă, zic). Și nu uitați, lumânările sunt făcute să fie arse, nu să fie bibelouri. Asta e menirea lor în viață.

Am mers apoi la Gimmy. N-am fost nicioodată în noua sală din Gheorgheni, dar n-am fost deloc surprins să văd că e la fel de curată și foarte bine dotată ca și cea de la Polus. E un loc primitor, în care sunt așteptați și tinerii, dar și cei mai puțin tineri. Și cei mai slabi, dar și cei mai plinuți (au o grupă specială care se numește Grupa Mare). Un abonament complet la Gimmy e 100 de lei, ceea ce mie personal mi se pare super puțin pentru condițiile de-acolo și pentru felul în care ești tratat. Ca dovadă, Gimmy are acum peste 2000 de abonați.

Noua sală din Gheorgheni a fost o provocare pentru Liviu. Clădirea în care se afla era o ruină, a fost nevoie de multă muncă pentru a o aduce la stadiul de azi. Mie îmi convine, că-i mai aproape de mine decât sala de la Polus 🙂  La finalul vizitei, bloggerii au luat-o un pic razna, da’ le-a prins bine.

Ultima vizită a zilei: Arobs Transilvania. Am de mulți ani un GPS de la Arobs care m-a scos din situații… mai complicate, să zicem, până am reușit să-l fărâm.  Arobs este cel mai mare distribuitor român de sisteme de navigație (Smailo, Mio, Becker) în 2012 iar în noiembrie vor lansa propria lor tabletă, la care cred că voi face precomandă 🙂

Pe final, cei de la Arobs ne-au dat câte un GPS pentru un fel de treasure hunt – trebuia setată o anume adresă și apoi trebuia să urmez indicațiile GPS-ului până la adresa aceea (unul dintre cele 4 sedii Arobs din Cluj). Eu, clujean, am ajuns practic ultimul la adresă, că m-am încăpățânat să cred că știu mai bine drumul decât GPS-ul. N-a fost așa, trebuia să-l cred când am văzut cât e de prietenos:

GPS-ul ăsta, Smailo HD 5.0 (un fel de nepot mai 2.0 al vechiului meu GPS) a rămas la mine. Motiv pentru care promit că-l folosesc intens și revin cu un review. La sediul Arobs au bar la subsol, pentru angajați – și deja mi-am depus CV-ul pentru poziția de “consumator specialist”. Sper să mi-l accepte fetele de-acolo.

Seara s-a încheiat (cumva tradițional) la Fabrica de Bere Ursus.  La fel de frumos și prietenos ca anul trecut.

 

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliac,
GimmyLumea lumânărilor.
Partener media: 24 FUN Cluj.
Parteneri:
Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor

 

 

 

Andrei Crivăț

4 Comments

  1. Pingback: Amestecate. Dar utile - andreicrivat.ro blog

  2. Pingback: La drum cu Smailo - andreicrivat.ro blog

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu