Cluj Brands Tour. Ziua 1

După o noapte foarte, foarte lungă – și plină de hăhăieli pe măsură – în care au sosit invitații la Cluj Brands Tour și-au fost omeniți cum se cuvine, cu pâine și sare, a venit și prima zi de tur.

A început c-o vizită la Primărie, unde ne-am întâlnit cu Emil Boc.  Relaxat, informat (citise cam tot ce scriseserăm noi înainte de eveniment), super entuziasmat de experiența lui în online. Emil Boc a fost, la întâlnirea cu noi, primarul pe care ar trebui să și-l dorească orice oraș civilizat. Ca exemplu, Eftimie i-a scris pe twitter că ar trebui un coș de gunoi în față la Memo 10. Într-o oră coșul era montat. Am vorbit despre situația de la U Cluj, despre stadionul Cluj Arena, despre candidatura Clujului pentru Capitala Culturală Europeană 2020, despre viziunea sa asupra dezvoltării orașului. Mi-a plăcut. Așa cum îmi place și bucuria cu care se implică în online, sper să-l țină, eu am să-l susțin pe cât o să pot.  Și da, chiar primarul scrie pe contul său de twitter. Și-am aflat și că orașul Cluj-Napoca e pe lista finaliștilor pentru European Youth Capital 2015. Și, ca să câștige, are nevoie de sprijinul clujenilor. Mai multe detalii găsiți pe această pagină de facebook căreia vă rog să-i dați like și s-o dați mai departe, dacă sunteți clujeni.  Dar despre asta cred că voi mai scrie.

Am mers apoi la Farmec. Un brand clujean de tradiție, care se menține de foarte mulți ani în fruntea cosmeticelor. Ca fapt divers, laptele Doina, care se fabrică de 47 de ani, este în continuare cel mai bine vândut demachiant din România (cotă 17,2%). Sau Triumf, care se fabrică de 28 de ani. Eu am în bucătărie vreo două tipuri de produse Triumf. Să ții niște produse pe piață atâta amar de ani și cu atâta succes nu-i de colo. La Farmec am văzut cum se îmbuteliază Gerovital Pure, noul meu săpun preferat, de care cred c-o să devin obsedat sau ceva –  ATÂT de frumos miroase (mai ales ăla Antibacterian). Plus că mi-am făcut after shave cu mâinile mele. Se numește “by Eu” și deja cei de la Givenchy și de la Hugo Boss se luptă să mi-l cumpere și să-l vândă printre produsele lor.  Și am cunoscut-o pe doamna Jofi (Sofia Irimie, șefa cercetătorilor de la Farmec și inventatoarea produselor de curățat Triumf.

A urmat Jolidon. E o lume ciudată pentru mine, lumea lenjeriei. De exemplu, nu cred că m-aș fi gândit vreodată că există o mașinărie care decupează, simultan, toate părțile unui chilot. Sau o altă mașinărie care pre-curbează cupele sutienelor. Lenjeria de la Jolidon e creată de proprii lor designeri (evident, creația e la ultimul etaj, ca peste tot, cum bine zicea Andreea), materialele sunt de import,  iar acum au început să fabrice lenjerie din materiale non-toxice.  Și mno, nu pot să nu spun că au atât de multe gagici frumoase pe la marketing și pe la creație, că m-aș mai tot duce pe la ei. Numa’ zic.

Am încheiat ziua cu Electrogrup. Mai întâi, am văzut pentru prima oară în viața mea (cred) un parc fotovoltaic. Panouri cu celule care captează lumina (nu neapărat a soarelui, pur și simplu lumina zilei) și-o transformă în electricitate. (poza asta e făcută de Ciprian)

Electrogrup e unul dintre cei mai mari jucători de pe piața energiei, telecomunicațiilor și construcțiilor, cu o mulțime de invenții și inovații în domeniu, cu lucrări foarte complicate (am văzut imagini cu niște cabluri de înaltă tensiune trase peste dunăre, precum și de la un site de telecomunicații dintr-un vârf de munte, unde componentele s-au dus cu elicopterul și care a fost ridicat în condiții extrem de dificile). Din grup face parte și DirectOne, care au platforma seenow.ro. E o platformă pe care poți vedea filme de la 1 euro/lună, eu îs bucuros că am găsit acolo o mulțime de filme românești. Mi-am făcut cont, am s-o testez și am să vă povestesc despre ea.

Oare cum o fi să ai un cont ca cel de mai jos ? 🙂 (poza asta e făcută de Alex)

 

Și pe partea de CSR se mișcă foarte bine Electrogrup. Spre exemplu, au un program care se numește “Collegium. Excelență în educație”, implementat prin Fundația Comunitară Cluj, cu un fond de 70 de mii de lei, care își propune să încurajeze creativitatea în rândul elevilor și studenților. Programul e pe larg explicat aici, mai au și alte programe pentru comunitate.

Seara s-a petrecut la Bistro Maitresse. Despre cum am petrecut noi (trei seri chiar) pe-acolo, vă povestesc episoadele viitoare.

 

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliac,
GimmyLumea lumânărilor.
Partener media: 24 FUN Cluj.
Parteneri:
Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor

 

Andrei Crivăț

2 Comments

  1. Pingback: Cluj Brands Tour. Ziua 2 - andreicrivat.ro blog

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu