Amu-s câteva zile de când am dat asta pe facebook
Am primit, apoi, mai multe detalii de la oamenii care organizează această campanie excelentă.
Campania se adresează tuturor celor cărora le place „pe bune†gama Krushers și vor să se bucure de băutura preferată indiferent de anotimp. Așa că au apelat la Fuego, un fel de vestitorul iernii, pentru că “împodobește, mamă, bradul!”. Ideea e simplă – îl ții pe om ocupat, ca să nu se apuce de împodobit bradul, așa că nu mai vine iarna, așa că te mai poți bucura o vreme de gama Krushers de la KFC
Între timp, oamenii au amânat iarna cu 1553 de ore – l-au pus pe Fuego să facă tot felul de chestii ca să nu se apuce de brad. Și omul a făcut!
Ia vedeți aici, poate-i dați și voi ceva treabă de făcut!
nici nouă nu ne-a fost ușor să ne obișnuim cu gândul că da, vom face o campanie pentru KFC cu celebrul Fuego! L-am contactat și am avut plăcuta surpriză de a descoperi, în spatele artistului serios, un om cu simțul umorului! Deși am lansat-o de doar câteva zile, campania a cucerit internetul!†ne-a spus Adela Dan, Head of Content UMStudios România.
Ei bine, asta mi-a și plăcut – omul a avut umor și autoironie și-a pus mâna la alungarea iernii!
Hai, îi dați să facă treabă? Că dacă nu… merge și împodobește bradul!