O mașină cu motor de 2 litri, 140 de cai, cu câteva opțiuni, costă la dealerul din Cluj 32 de mii de euro. Prețul ăsta include tva și taxe.
Aceeași mașină, dar cu motor de 2.4 litri, cu 170 de cai, cu mult mai multe opțiuni, costă 22 de mii de euro, adusă din State. În preț sunt incluse transportul până în portul Constanța, taxele vamale și taxa de primă înmatriculare.
Ce naiba îmi scapă aici ? De ce aș lua-o de la noi și nu din State ?
Ca in State are design-ul putin mai diferit (mai patratzos), iar motorul ala iti consuma probabil cu 30%-40% mai mult decat unul similar din Europa 😛
sigur consuma mai mult, dat fiind ca motorul e mai mare. In plus, in Romania nu exista decat motor diesel, iar in State – fireste – numai motor pe benzina. Da’ asta ma intereseaza mai putin, sincer.
Iar ca design si dimensiuni, e identica
Este vorba de un brand american ?
da
Lasa-ma sa-mi obosesc neuronul si sa incerc sa ghicesc : dodge charger sau un 300C?
Ted, tocmai tu, de la care ma astept la asa de multe… deci nu, nici una dintre ele.
Oftez usurat. (ca si eu ma asteptam la mai mult de la tine). Zi-mi dracu odata ce masina sa-ti fac un review cu pareri obiective. Vezi ca vin acasa intr-o luna, daca imi trimiti banii iti aduc si masina la oversize luggage.
Iti plac asa mult plasticurile alea americane ? In general sunt cam slabe masinile americane facand un raport intre litri si cai putere. Te-ai uitat la documentarul lui Jeremy Clarkson despre masinile americane ? 🙂
Plasticurile ? de ce plasticuri ? 🙂
Mie imi plac masinile americane. Mai ales cele care au dus la sintagma “american muscle”. E drept, ce vreau eu sa-mi iau nu intra in categoria asta, dar totusi e mai puternica si mai sigura decat multe alte… rivale, sa zic asa.
Nu sunt un fan al masinilor sport, deocamdata 🙂
Cumparand de la dealerul local sprijini economia autohtona: mentii/creezi locuri de munca, prin taxele platite de dealeri sustii institutii bugetare (precum invatamantul, cultura, etc). E drept, asta nu e insa un motiv sa platesti 50% in plus…
@Eduard: mno, cred c-o sprijin eu (pe economia, zic) cu alta ocazie 🙂
e cu totul alta masina.
1. Build quality: in general, materialele folosite la masinile construite in SUA sunt mai ieftine si (evident) mai proaste. Asta mai ales la chestii de interior (plastice, scaune, etc)
2. Garantia: vorbeste la dealer/service daca suporta garantia.
3. Service: o sa platesti mai multi bani pentru orice piesa, asta pentru ca o sa ti le aduca pe toate din SUA.
4. Sigur ai pus si TVA in aia 22 de mii?
5. Inmatriculare: din cate stiu eu, standardele de poluare in SUA nu se numesc cu EURO, iar in .ro n-ai voie sa inmatriculezi masini noi decat daca sunt EURO3 (sau 4). Stiu ca se pot converti pe hartie din una in ailalta, dar oamenii de la RAR sunt la fel de inteligenti ca militienii de la NATO, deci s-ar putea sa nu te intelegi cu ei. Sau sa fie nevoie de chestii din alea destepte gen omologare individuala.
6. N-am fost niciodata atat de curios sa aflu ce se intampla daca o masina facuta sa mearga cu benzina americana (cifra octanica mica) merge cu benzina europeana. Poti sa afli tu.
Cam atat. Ideea e ca trebuie sa te informezi bine inainte.
Iedule, da, era cu tot cu TVA. Si o puteam inmatricula, se facea masuratoare dinamica la Bucuresti (daca nu mai era nici una in tara) si imi dadea o taxa speciala.
Dar cu restul cam ai dreptate. Asa ca mi-am luat de-aici 🙂