Mai bogat în fiecare zi

Cosmote România desfășoară, între 6 august și 1 decembrie, o campanie promoțională cu premii a căror valoare totală se apropie de 1 milion de euro.

Campania, numită “Poți deveni puțin mai bogat în fiecare zi”, are ca scop promovarea opțiunii “Grup” din aplicația mobilă “RadarMe powered by Cosmote”, aplicație care are ca scop încurajarea comunicării și socializării.

Practic, campania se desfășoară așa – orice client Cosmote care achiziționează o Opțiune “Grup” (printr-un sms la numărul 278) pentru aplicația RadarMe, intră în tragerea la sorți pentru premii. Desigur, pot fi cumpărate nenumărate Opțiuni “Grup”, fiecare dând dreptul clientului de a deschide un nou Grup pe RadarMe – și fiecare SMS de achiziție participă la tragerile la sorți.

RadarMe este o aplicație de socializare care are 6 opțiuni – chat privat, hărți, chat în grup, grup, extragrup și un pachet de alte opțiuni. Aplicația se poate da jos din Google Play și poate fi activată printr-un SMS la numărul 277 cu textul “A RADARME”. Activarea costă 0.74 euro pentru abonați, respectiv 0.60 euro credit pentru cei care folosesc cartele.

SMS-urile pentru achiziționarea Opțiunii Grup (care permite deschiderea mai multor grupuri de socializarea în aplicația de care ziceam mai sus) costă 0.99 euro pentru abonați, respectiv 0.80 euro credit pentru cartelele reîncărcabile.

Iar cei care își cumpără una sau mai multe Opțiuni Grup, pot câștiga, prin tragere la sorți, după cum urmează:

  • până la 5.000 euro pe zi
  • până la 13.000 euro în fiecare zi de 13 a fiecărei luni, până la sfârșitul promoției
  • până la 20.000 de euro în fiecare zi de luni

Și toate SMS-urile participante intră în tragerea la sorți pentru Marele Premiu, în valoare de 1000.000 euro.

Dacă sunteți clienți Cosmote, eu vă doresc să participați – sunt multe premii, multe șanse de a câștiga măcar unul dintre ele. Dar dacă participați, să citiți cu atenție regulamentul promoției, care se află aici

Concurs-COSMOTE

Andrei Crivăț

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu