Leapșă cu branduri-nume de oraș

Liviu Oros a lansat o leapșă: ce companie clujeană ar avea o inițiativă prin care orașul Cluj-Napoca să poarte numele companiei, într-un fel de proces de promovare (a companiei, firește). Cum i-a venit o asemenea idee, aflați la el.

Eu sincer n-aș vrea să se întâmple asta niciodată. Îmi place prea mult cum sună CLUJ și NAPOCA. Dacă totuși s-ar întampla, în mod clar aș prefera ca numele să fie dat de Trilulilu. Și orașul să se cheme, o perioadă, Trilulilu City (iar locuitorii, evident, triluliști sau triluleni). Apoi, o altă perioadă, aș vrea să se cheme Ebucătăria City 🙂 Și locuitorii – evident  – să fie ebucătăriști sau ebucătăreni. Apoi … nu știu, mai ziceți și voi.

Nu dau leapșa asta la nimeni. Poate s-o ia cine vrea.

Andrei Crivăț

3 Comments

  1. Satmareanca   •  

    Ca una din afara Clujului zic aşa: Groparu şi voi, locuitorii, groparieni 😀
    Aaaa, nu-i companie? Ce contează, e brand :)))

  2. Pingback: Alexandru Gugurel Blog » Blog Archive » O acţiune atât de simplă: Sampsonia Way, din Nordul Pittsburgh-ului

  3. Lorand R. Minyo   •  

    Parca si vad reactia ziarelor in primul caz: Trilulilu City, un oras de nebuni: Orasul de pe Somes are acum un nou imn, cantat la frunza 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu