High Impact Friends. Amsterdamin’ 2

Iaca, vine și vremea să vă spun cum a fost la High Impact Friends.

Din ecuația asta scoatem călătoria și orașul, ele vor avea articolul lor propriu. Și vorbim doar despre workshop.

Amu… se întâmplă că eu, de-a lungul anilor, am mai fost (pe ici, pe colo) la câte un seminar de online, la câte o conferință, la câte un workshop. Dar, cu tot realismul, la un eveniment atât de fain și de util ca cel făcut de Marta și Revista Biz încă n-am fost. Și când zic fain, nu mă refer la cât de bine arăta sala de conferințe de la West Cord Fashion Hotel, ci la cum au fost cele două zile de discuții.

Pentru că a fost prima oară când eu am stat la discuții, în același timp, cu clienții, cu agențiile și cu bloggerii. Cred, sincer, că toți cei care au fost de față au plecat de-acolo un pic mai învățați decât au venit.

Concluzia mea ? Clienții ar trebui să-și antreneze cel puțin 1-2 oameni pe zona de online (sau să-i recruteze), astfel încât să poată discuta în cunoștință de cauză cu agențiile. Ideea de a sări agențiile e greșită, câtă vreme există entități care știu exact ce se poate și ce nu se poate face cu bloggerii. Combinația perfectă – în foarte umila mea opinie – pentru reușita unei campanii e discuția client – agenție – blogger, la aceeași masă.

Un pic m-am întristat când am descoperit că reprezentanții clienților (au fost la masă Ursus, KLM, Danone, Recolamp, Grafică și Tipar și The Group) au doar vagi idei depre bloggeri și blogging. “Am descoperit că bloggerii sunt și ei oameni” e o replică de referință. Dar m-am bucurat că bloggerii prezenți – Chinezu, Sebastian Bârrgău, Vlad Petreanu, Cristian Manafu, Victor Kapra, Cristian Șutu, Radu Băzăvan, Dragoș Stanca, Alexandru Negrea și, mă scuzați, eu – le-au schimbat cumva viziunea. În bine, zic.

Una peste alta, High Impact Friends n-a fost doar una dintre cele mai faine întâlniri la care am participat, a fost și una dintre cele mai eficiente și utile – și sunt cumva convins că toți cei care au participat sunt de-acord cu mine.

Și înțeleg că Revista Biz mai pune la cale și alte minuni de genul ăsta 🙂

(am furat poza de la Victor)

Andrei Crivăț

2 Comments

  1. Pingback: După ce râzi cu un om, te înțelegi mai bine cu el | Chinezu

  2. Pingback: High Impact Friends 2 - andreicrivat.ro blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu