BIZ SMS CAMP. Ediția 15

FOTO: Mihnea Ratte

Mă gândeam week-end-ul trecut, la a 15-a ediție a Social Media Camp-ului organizat de Marta și Revista Biz, cum se schimbă lucrurile în viața asta.

Am participat la prima ediție. Eram o mână de oameni, ne știam aproape toți între noi.

Am participat, 7 ani mai târziu, la ediția 15. Au fost 120 de oameni și cunoșteam doar o mână dintre ei. Restul, chipuri noi, din toate domeniile industriei.

La începutul fiecărui Camp, fiecare din cei prezenți trebuie să se prezinte și să spună de ce-au venit. Și sunt tot felul de răspunsuri, oamenii vin acolo pentru că au mai fost și le-a plăcut, sau pentru că n-au mai fost, dar au auzit că-i foarte fain. Pentru că vor să asiste la prezentări, sau pentru că vor să câștige bătălia brief-urilor. Pentru dezbatere. Pentru atmosfera entuziastă, pentru discuțiile 1 la 1 sau cele care se iscă spontan la câte-o masă, în afara sălii.

Anul ăsta, în timpă ce formulam în capul meu un răspuns la întrebarea de ce merg la SMS Camp, mi-a venit în cap această variantă simplă și sinceră – pentru că îmi place. Am trecut de momentul în care identificam că uite, îmi place aia sau aia, am ajuns la un stadiu în care-mi place cu totul, de la drumul spre Pârâul Rece până la îmbrățișările din dimineața plecării.

Îmi place să-i ascult pe oameni vorbind, pentru că învăț chestii de la fiecare, sau pentru că mă motivează sau pentru că văd perspective diferite asupra unor lucruri pe care credeam că le am limpezi în cap.

Îmi plac discuțiile dintre sesiuni, îmi place să descopăr oameni noi și să stau la povești cu prieteni vechi. Îmi plac party-urile din fiecare seară, te cuprinde cu adevărat atmosfera aia de veselie, vă spun că nu-mi vin în cap alte ocazii în care aș arăta ca la Dirty Disco, organizat de Unicredit:

Îmi plac activările brandurilor (nene, MOL a făcut un meci de fotbal chiar acolo, cu echipe, cu arbitru, cu tot!) și lansările. La ediția asta s-au lansat Asolut Extrakt, o vodkă cu extract de cardamon verde și mama înghețatelor din lumea asta – Gelato Madre. Adevăr grăiesc, aia de ciocolată stârnește pasiuni incontrolabile!

Și m-am și împrietenit cu berea Carlsberg. Ne știam, dar de la distanță, ne-am evitat mulți ani. Acum ne-am mai apropiat, am mai stat de vorbă, s-a creat un început de relație acoloșa. 😀

Asta e cu SMS Camp-urile. Îmi plac așa, cu totul, e acolo o stare de spirit care nu se regăsește la nici un alt eveniment de gen. Se leagă proiecte acolo, se leagă prietenii, ba chiar și relații de iubire au început la SMS Camp și toată lumea e fericită.

Am fost de la prima ediție, o vreme n-am mai reușit să ajung, acum vreau cu orice preț să nu mai ratez nici una până la ediția 20, cel puțin.

Și aici includ și tabăra-surpriză care va avea loc în vara asta la Limanu – Social Media Seaside Camp 2018, prima tabără de Visual Content Marketing și Visual Storytelling, care se întâmplă între 29 și 31 august.

Dacă lucrați în larga lume a comunicării, sfatul meu e să încercați să mergeți măcar la o ediție. Apoi, cred eu, o să vreți la toate.

Andrei Crivăț

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu