Asa cum am spus pe blog la Arhi, asa am sa spun si aici
Poa’ ca va suparati negativ de cele ce am sa zic si , la modul serios, chiar mi se rupe fãshul daca e asa: fapt e ca e un mare prezent si viitor shit campania asta.
Ma explic si apoi astept sa ma combateti de se vor gasi argumente.
Va sa zica, Tedy Nicula zice pe blogul sau ;Sambata, SAHIA FILM m-a ajutat sa realizez spotul campaniei Investii in potential al organizatiei Licinium. Campanie care are ca obiectiv strangerea de fonduri pentru cumpararea a 300 de carucioare si acordarea a 200 de burse de studii pentru tinerii cu handicap.
1. Spotul e gata, spotul circula ca si potential viral. Site-ul respectivei campanii, in schimb, ne spune doar Site Temporarily Unavailable
We apologize for the inconvenience. Please contact the webmaster/ tech support immediately to have them rectify this.
error id: “bad_httpd_conf�.
Era chiar asa greu sa apara un simplu html cu un “comming soon” sau “in constructie” ?!? ASTA E PRIMA DOVADA DE NESERIOZITATE !
2. Donatiile se fac prin telefon ?!?!? No name, no face, no number ???? ASTA E A DOUA DOVADA DE NESERIOZITATE.
3. Nu exista data de inceput a campaniei, nu exista data de final a campaniei, nu exista nici o informatie despre ce , cine, cum va face selectia celor 200 si 300. Cu alte cuvinte, transparenta ioc, punctualitate ioc. A TREIA DOVADA DE NESERIOZITATE
Cand s-a facut campania pentru kiddo-ul acela care nu avea suficiente fonduri ca sa participe la competitiile sahiste nici nu am stat pe ganduri
Exista o persoana de contact, exista un om real cu care sa poti discuta, exista un tel concret pentru tot ceea ce se vroia a fi demersul respectiv.
In acest caz cine si ce imi ofera o minima garantie ca, la final de campanie, se va si intampla ceea ce ni se promite in viral ?
Concluzionez
Suntem in 2007. Am parcurs destule etape in ceea ce priveste campaniile, campaniile, promovarile; exista profesionisti in domeniu. Nu e neaparat sa fie angajati in actiuni de acest gen. E suficient sa li se ceara o parere
Si atunci cand o asemenea initiativa – subliniez, careia nu ii neg nici utilitatea si nici altruismul !!!- este lansata sa nu se mai scape din vedere absolut nici un aspect.
Tocmai pe motivul ca, asa cum am zis, secolul este XXI, anul 2007
Tedy, mi-am cerut scuze si la Blegoo, le reiau si aici.
Iarta ca m-am pripit si iarta ca m-am indoit. Oameni suntem, biscuiti mancam, din cvand in cand o mai comitem.
Regretele sunt sincere, la fel si sustinerea mea pentru campania ta.
multumim tuturor celor ce cred in potentialul tinerilor cu handicap
– ma bnumesc jurcan cosmin ,sunt persoana cu handicap de 7 ani conduc fundatia licinium ,alaturi de alti tineri
actualmente vrem sa creem un fenomen numit “POTENTIAL” avem curajul sa provocam schimbarea prin investitie nu facilitati
– wwww.licinium.ro este functionabil
– nr. sunt active.
– dsca vreti sa aflati mi multe ma gasiti la nr de tel 0741379416 .
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
Andrei, multumim pentru sprijin!
Asa cum am spus pe blog la Arhi, asa am sa spun si aici
Poa’ ca va suparati negativ de cele ce am sa zic si , la modul serios, chiar mi se rupe fãshul daca e asa: fapt e ca e un mare prezent si viitor shit campania asta.
Ma explic si apoi astept sa ma combateti de se vor gasi argumente.
Va sa zica, Tedy Nicula zice pe blogul sau ;Sambata, SAHIA FILM m-a ajutat sa realizez spotul campaniei Investii in potential al organizatiei Licinium. Campanie care are ca obiectiv strangerea de fonduri pentru cumpararea a 300 de carucioare si acordarea a 200 de burse de studii pentru tinerii cu handicap.
1. Spotul e gata, spotul circula ca si potential viral. Site-ul respectivei campanii, in schimb, ne spune doar Site Temporarily Unavailable
We apologize for the inconvenience. Please contact the webmaster/ tech support immediately to have them rectify this.
error id: “bad_httpd_conf�.
Era chiar asa greu sa apara un simplu html cu un “comming soon” sau “in constructie” ?!? ASTA E PRIMA DOVADA DE NESERIOZITATE !
2. Donatiile se fac prin telefon ?!?!? No name, no face, no number ???? ASTA E A DOUA DOVADA DE NESERIOZITATE.
3. Nu exista data de inceput a campaniei, nu exista data de final a campaniei, nu exista nici o informatie despre ce , cine, cum va face selectia celor 200 si 300. Cu alte cuvinte, transparenta ioc, punctualitate ioc. A TREIA DOVADA DE NESERIOZITATE
Cand s-a facut campania pentru kiddo-ul acela care nu avea suficiente fonduri ca sa participe la competitiile sahiste nici nu am stat pe ganduri
Exista o persoana de contact, exista un om real cu care sa poti discuta, exista un tel concret pentru tot ceea ce se vroia a fi demersul respectiv.
In acest caz cine si ce imi ofera o minima garantie ca, la final de campanie, se va si intampla ceea ce ni se promite in viral ?
Concluzionez
Suntem in 2007. Am parcurs destule etape in ceea ce priveste campaniile, campaniile, promovarile; exista profesionisti in domeniu. Nu e neaparat sa fie angajati in actiuni de acest gen. E suficient sa li se ceara o parere
Si atunci cand o asemenea initiativa – subliniez, careia nu ii neg nici utilitatea si nici altruismul !!!- este lansata sa nu se mai scape din vedere absolut nici un aspect.
Tocmai pe motivul ca, asa cum am zis, secolul este XXI, anul 2007
Tedy, mi-am cerut scuze si la Blegoo, le reiau si aici.
Iarta ca m-am pripit si iarta ca m-am indoit. Oameni suntem, biscuiti mancam, din cvand in cand o mai comitem.
Regretele sunt sincere, la fel si sustinerea mea pentru campania ta.
multumim tuturor celor ce cred in potentialul tinerilor cu handicap
– ma bnumesc jurcan cosmin ,sunt persoana cu handicap de 7 ani conduc fundatia licinium ,alaturi de alti tineri
actualmente vrem sa creem un fenomen numit “POTENTIAL” avem curajul sa provocam schimbarea prin investitie nu facilitati
– wwww.licinium.ro este functionabil
– nr. sunt active.
– dsca vreti sa aflati mi multe ma gasiti la nr de tel 0741379416 .
multumesc tuturor care va-ti alaturat campaniei.