Fuse și se duse. Cam repede, în opinia mea, da’ abia aștept următoarea ediție.
Aș vrea să încep cu asta: să mulțumesc celor care au dat farmec zilelor de la Timișoara Brands Tour. Oltea, Cristina și Iulian, care au avut grijă să fie totul bine. Cetin, Alex, Alex Dumbravă, Andrei, Cristi, Denisa, Dragoș, Oana, Răzvan și Alina, Ruxa, Sebi, Toma – singurii oameni din lume cu care am cântat vreodată o piesă din La, oameni care au făcut cele 4 zile de neuitat.
bun. s-o luăm cu prima zi. A fost concertul lui Make la Jazzissimo. Foarte frumos, îmi place tare albumul lui și-l ascult des, dar nu-l văzusem și cântat live. Vă recomand călduros să nu-l ratați, dacă aveți ocazia.
A doua zi a început cu o vizită la Primăria Timișoara. Nu mi-a plăcut deloc primarul Robu, vorbește mult fără să spună nimic și e cam nervos. Și pare că nu-i plac întrebările (mai ales cele la care nu știe să răspundă). Mi-a plăcut mult, în schimb, viceprimarul Dan Diaconu. Omul știa clar ce spune, avea răspunsuri la orice și dădea impresia că șeful lui e cu vorba iar el cu fapta. Ne-au povestit despre lucrurile pe care Timișoara le pregătește în competiția pentru Capitala Culturală 2021 – un buget de cultură mai mare cu 43%, un Festival de Jazz, un festival baroc, susținerea Festivalului Plai. Le doresc succes, dar mi-ar plăcea să învețe să trăiască cu gândul că nu Timișoara, ci Cluj-Napoca va fi Capitala Culturală, muhaha!
Următoarea vizită a fost la RCM Universitatea de Vest – echipa campionă la rugby.
Am văzut de 2, poate 3 ori filmul Invictus (pe care vi-l recomand călduros, în caz că nu l-ați văzut încă). Nu mi-am imaginat niciodată că o să ajung să dau mâna cu legendarul Chester Williams, jucător în echipa Springboks care a învins Noua Zeelandă în 1995 – un meci de pomină. Astăzi, mândru antrenor al flăcăilor de la RCM Timișoara.
Ne-am întâlnit apoi cu baschetbaliștii de la nou promovata BC Timba Timișoara. O echipă născută din pasiunea pentru baschet, cu foarte mari ambiții. M-am bucurat să regăsesc în staff-ul echipei câțiva prieteni vechi. Am fost încântat să cunosc singurul (cred) indian Navajo din România – Chief Kickingstallionsims JR, un pivot de 2.16 metri. E musai să vă spun că-l mai cheamă și Grlentys, care înseamnă “puterea pietrelor căzătoare”. Cât de tare poate fi numele omului ăstuia ?
Și ca turul sportiv al orașului să fie aproape complet, ne-am întâlnit și cu oamenii de la ACS Poli Timișoara. Cel mai mult mi-a plăcut că principala lor grijă, mai importantă decât bugetul pentru promovarea în Liga I, e să aducă extraordinarii fani ai fostei Poli înapoi la stadion.
Se afla acolo și ceva magnat al fotbalului internațional, dar n-am vrut să-l deranjez cerîndu-i autograf 🙂
Am mers apoi la Asociația “Timișoara Capitală Culturală Europeană” și ne-am întâlnit cu Simona Neumann, director executiv al Asociației, care ne-a povestit de obiectivele lor: planificarea și punerea în practică a evenimentelor din cadrul Programului “Timișoara – Capitală Europeană a Culturii”, promovarea evenimentelor, atragerea sprijinului celor interesați sau colaborarea cu parteneri pentru Program. Degeaba, zic, tot Cluj-Napoca va câștiga, muhaha!
Ziua s-a încheiat la Mega Group, partener Peugeot România. Las deoparte faptul c-am vrut să cumpăr cu banii jos un Peugeot 3008 Hybrid (toată lumea știe pasiunea mea pentru motoare mici, ecologice, care să nu polueze, nu ?). M-au reținut prietenii, au zis că n-o să mai am bani de bere dacă-l iau. Cum bine a observat Andrei, la vopsitoria de-acolo se lucrează cu 65.000 (da, deci șaizecișicinci de mii!) de culori. Oare cum alegi ?
Toate pozele sunt făcute de Dragoș Asaftei
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, AsociaÅ£ia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece
Pingback: TimiÅŸoara: cultură ÅŸi lupta pentru Capitală Cultural Europeană | Andrei Cismaru
Pingback: Timișoara Brands Tour, ep. 2 | Andrei Crivăț
Pingback: Cele mai frumoase articole despre Timișoara Brands Tour | Tomata cu scufita
Pingback: Ce zic eu să Å£ineÅ£i minte dacă TimiÅŸoara va ajunge Capitală Culturală Europeană în 2021 • Chinezu
Pingback: Transilvania Brands Tour, ep. 3 | Andrei Crivăț
Pingback: La drum cu Peugeot 3008 | Andrei Crivăț