Nu, nu-i un nou sortiment de Pepsi.
E un proiect care mi se pare foarte fain și în care mă voi implica – cu ajutorul prietenilor clujeni – cât am să pot de tare.
Pe scurt, ideea e așa – cum ai da un refresh vieții tale urbane ? Ce-ai schimba în orașul tău, dacă ai putea ? Ai vopsi blocul în care stai altfel ? Ai face o stradă albastră și cu pomi colorați ? Ai pune flori în toate balcoanele din cartierul tău ? Gândește-te că ai putea face ORICE, trebuie doar să-ți vină o idee bună. Pe care apoi s-o înscrii în aplicația de facebook Pepsi Refresh, după care te străduiești să convingi oamenii în orice fel știi că e o idee bună și s-o voteze – tot acolo, în aplicație.
Pepsi va selecta apoi cele mai votate 100 de idei, apoi se vor alege 10 propuneri (tot pe bază de vot, din cele 100 “semi-finaliste”) care ajung în fața unui juriu, format din Cabral, Cristina și Dobro. În funcție de niște criterii clare – originalitate, aplicabilitate, impact, adecvarea le temă), juriul va puncta fiecare din cele 10 idei.
Iar autorul ideii cu cele mai multe puncte primește de la Pepsi 20.000 de dolari pentru a-și pune ideea în practică.
Și eu, vă spun sincer, cred c-am să mă lupt foarte tare ca ideea câștigătoare să fie o idee referitoare la Cluj. M-ajutați ?
Si eu am aplicat la aceasta campanie. Am facut-o pentru orasul meu, Tg Bujor.
bineinteles! 😉
Sunt deja 5 idei inscrise din Cluj! Si tin sa iti spun ca sunt foarte bune!!! Asadar, hai cu idei, Cluj!!!
eu zic ca vopsim cu verde toate pisicile de etnie maghiara ca poate unii nu le cunoastem doar dupa miorlait :))
Pingback: Campaniile saptamanii 19-25 septembrie din blogosfera romaneasca | refresh.ro
Pingback: Cluj, câștigăm la Pepsi Refresh ? - andreicrivat.ro blog
Cosmin, care este ideea ta? Poate te ajutam cu un vot, daca este buna (bineinteles) 🙂
Eu as face o piscina incalzita in primarie …
:)) pai de ce ?
@Alb3rt O piscina incalzita in primarie?? Doamne sfinte! De ce??