Părerea lor. Partea a II-a

astăzi, partenerii #clujcitybreak

Emil Boc
Primar, Cluj-Napoca

Vă mulțumesc pentru implicare și pentru contribuția pe care o aduceți la promovarea Clujului în țară prin evenimentele dedicate comunității online. A fost o plăcere să pot discuta despre orașul nostru și planurile pentru viitorul municipiului din perspectiva “mediului online”, cu oameni creativi, cu spirit critic și deschidere. #clujcitybreak continuă cu evenimente organizate de Primăria Cluj-Napoca la fiecare sfârșit de săptămână, sub egida “Seri de vară clujene” astfel că vă mai așteptăm în această vară la Cluj!

Florin Moroșanu
Director executiv, Asociația “Cluj 2021 – Capitală Culturală Europeană”

Am apreciat interesul bloggerilor pentru subiectul Capitalei Culturale, indiferent că erau din Cluj, Timișoara, Brașov sau București. Este important ca formatorii de opinii să înțeleagă ce înseamnă acest efort și să își susțină orașele din care provin ei. Evident, îmi doresc ca susținerea și sprijinul lor să se îndrepte spre orașul nostru, însă sunt sigur că vom reuși să îi atragem pe cât mai mulți de partea Clujului prin abordare, concept, teme. Mi-au plăcut discuțiile și sper că au descoperit un oraș viu, pozitiv, dinamic, așa cum îl visăm de multa vreme, o capitală a normalității, a bunului simț și a culturii.

Diana Klusch
Corporate Affairs Director, Ursus Breweries

A fost o plăcere să fim partenerii acestui proiect și să le oferim invitaților voștri ocazia de a vizita mini-berăria “Fabrica de Bere URSUS” din Cluj și de a încerca specialitățile de bere pe care le producem acolo. Ca berari, ne bucurăm să îi vedem pe oameni petrecând timp împreună, împărtășind experiențe și savurând berea noastră. Sperăm ca v-ați simțit și voi bine la o bere URSUS!

Lidia Român
Media Relations & External Communications Coordinator, COSMOTE România

Promovarea culturii este una dintre direcțiile în care alegem cu predilecție să ne implicăm, astfel că am primit cu bucurie propunerea proiectului #clujcitybreak. Timp de 4 zile am avut cu toții posibilitatea să învățăm, fie direct, fie citind blogurile participanților la eveniment, despre modalitățile de creștere și dezvoltare ale unui oraș deosebit de frumos din punct de vedere cultural, despre bogata istorie a acestuia și despre ceea ce îl definește. Așteptăm cu interes ediția numărul 2!

Adela Marchiș
Marketing & Communications Manager, Aegon România

Felicitări Alina, Răzvan și Andrei, pentru inițiativă și organizare, iar bloggerilor invitați le mulțumim pentru prezența activă și feedback-ul extrem de util.

Cristina Popescu
Corporate Communication Director, Danone South East Europe

Sunt locuri minunate în România și Clujul este cu siguranță unul dintre ele, central, așa cum e și pe hartă:). Ne-am bucurat că am avut și noi o contribuție, pe lângă cea mare și inimoasă a organizatorilor, în această adevarată aventură a descoperitorilor de frumuseți clujene. Și da, ne dorim să fie cu bis, să mai avem ocazia de a vă susține!

#clujcitybreak este un eveniment Prin Transilvania și TVdece, realizat cu sprijinul Primăriei Cluj-NapocaCluj2015 și Colours of Cluj. Parteneri: UrsusCosmoteAegon RomâniaDanoneCasa TIFF

 

Andrei Crivăț

No Comments

  1. Pingback: dupa 3 saptamani #clujcitybreak | TVdece

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu