New fashion advertising

versus OFA 1 și OFA 2

Reclamă din CJ 24 FUN. Sau 24 FUN, cum s-o fi numind mai nou. (click pentru zoom, cu atenție la cercurile roșii).

LATER EDIT: au apărut niște neclarități, așa că vin cu o lămurire: n-am zis nicăieri că doar în 24 Fun apare reclama de mai jos. De-acolo provine pagina scanată, dar înțeleg că și în alte reviste de profil – de exemplu, Zile și Nopți – reclama apare identic. Nu trebuie nimeni acuzat pentru asta: revistele au preluat macheta de la un client unic responsabil de conținutul ei. În plus, mie mi se pare îndrăzneață și inedită, nu m-aș grăbi s-o critic neapărat.

b24_janis.jpg

Andrei Crivăț

7 Comments

  1. psaico   •  

    da am vazur si eu reclama, insa in alta revista de acest gen era cenzurat 😉

  2. Pingback: P*la reclama | de ce? blog

  3. textier   •  

    in mod normal, anuntatorul asta va “muri? de la sine.
    publicul sanctioneaza astfel de derapaje. piata le regleaza pe toate de la sine.
    exista o anumita etica nescrisa a relatiilor comeriale care normeaza si limitele dintre pedanterie extrema si vulgaritate.
    in anii 90, exista un provider de internet numit maronet, care isi facea reclama (radio si audio in puncte de vinzare) cu o voce care spunea (cu o intonatie f. obscena, f. josnica): du-te-nnnn… maronet!
    suna extrem de agresiv, era pr-z o injuratura!
    urmarea? maronet a dat faliment (sau a fost inghitit de altcineva mai decent care i-a innabusit pornirile primitive)
    nb! suna prost in primul rind pt. brandname, pt. ca inlocuia pr-z cuvintele obscene, basca prelua toata energia negativa din intro-ul cu “du-te…?
    in general, face rau pietei. astfel de excese dau apa la moara prutenilor, cna-stilor si altor reactionari care abia asteapta motive ca sa ingradeasca publicitatea in corpore.

    textier’s last blog post..Leapşa pe cărţi

  4. Radu   •  

    Genul asta de campanie face parte din campanie de imagine a barului Janis. PRomoveaza generatia flower power, care stim cu totii ce inseamna.
    Eu am vazut aceasi reclama si in materialele concurentei exact la fel.
    Poate era mai indicat sa puneti o scanare si din restul revistelor (2 mi se pare ca sunt concurenta) si sa sesizati ca fiind o “problema globala”.
    Nu iesea un scandal mai mare daca erau puse si alte reviste? 😉

  5. alex   •  

    daca nu erau blogurile si acest post nu mi-as fi dat seama niciodata despre ce e acel “ad”.
    din pacate pentru advertisez, desi prin mesaj transmit bine ceea ce ei vad, forma “spune” cu totul altceva ( culoare, font, …. grafic ); pentru mine nu transmite faptul ca e un Pub.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu