Chinezu a anunțat astăzi – cu emoție, zice el, cu bucurie, cred eu – prima campanie a Blogal Initiative. O campanie pentru BCR, derulată alături de Revista Biz.
Dar cum Chinezu nu-i om ca toți chinezii, tot așa campania BCR nu e ca toate campaniile. E mai degrabă un concurs. Un concurs care se întâmplă între 6 iunie și 4 iulie și la care poate participa, practic, oricine are un blog.
În cadrul concursului, bloggerii care doresc să participe trebuie să propună variantele pe care le cred cele mai bune pentru promovarea noilor pachete de refinanțare de la BCR: Pentru asta, evident, vor avea nevoie de niște detalii despre oferte. Detalii pe care le poate primi oricine (își dorește să participe) în urma unui mail la contact at blogalinitiative.ro. Propunerile vor fi jurizate de reprezentanți ai BCR, Blogal Initiative și Revista Biz.
Și partea tare e că cele mai bune vor fi premiate. Cu premii adevărate 🙂 Se pun la bătaie 1.500 de euro, 2 iPad-uri de 16 Gb (vai, cât aș vrea și eu unul!) și 8 telefoane HTC.
Așa că dați drumul la idei, să curgă frumos și să câștigați competiția 🙂
Păcat că serviciile BCR sunt abominabile.