Oamenii de la Citynews se roagă de vreo 5 săptămâni de oamenii de la RDS sa le tragă cablu la Mesagerul și să le facă netul sa mearga la standardele din contract la Citynews. Ce face RDS ? Face pe dracu’, omu’ de-acolo care se ocupa de problemă nu le mai răspunde la telefoane.
De 5 săptămâni, da ? Și cică-i criză și în criză tragem de clienți să rămână la noi 🙂
Pingback: Twitted by raingirl
Aceeasi problema am avut-o si noi. Ne spuneau incontinuu ca trebuie sa vorbim cu account-ul nostru si ca o sa ne sune el, ceea ce nu s-a intamplat. Dupa o saptamana am schimbat providerul cu unul care are termen de raspuns 4 ore pentru orice problema 🙂
Pingback: Twitted by Bungust
spune-i la Alexa sa dea un telefon, si se rezolva in aceeasi zi 😀
RDS-ul efectueaza dupa propriul slogan “Servicii complete de telecomunicatii:
televiziune + internet + telefonie” mai scurt efectueaza servicii “pentru deservirea populatiei” Pentru situatia in sine imi pare tare rau! dar trebuie sa zambesc: un exemplu mai bun nu se putea! RDS-ul nu se pune in slujba populatiei ci impotriva ei! DEserveste populatia cum nu se poate mai bine! 🙁
Astia de la CityNews fac pe “virginii” de parca ei sunt cei mai importanti si simplul fapt ca au un ziar online ar trebui sa ii puna pe cei de la RDS in genunchi? Eh na. In contractul de RDS scrie ca instalarea se face in 30 de zile lucratoare de la semnarea contractului ( cam vreo 6 saptamani) si dupa sa faca ei scandal ca vai ce rau le este.
Nu inteleg de ce nu merg la alt provider daca tot sunt nemultumiti de RDS? La UPC poate? Sau acolo au facut scandal si cei de acolo abia asteapta sa puna mana iar pe ei?
Romtelecom este o optiune excelenta iarasi. Sau poate au numai 20 de euro pentru o conexiune de net in buget?