Am mai povestit despre cât de încântat am fost de cele 2 ediții ale Cluj Brands Tour. Ideea în sine, posibilitatea de-a cunoaște din interior simbolurile economice ale unui oraș, mi se pare foarte faină. Și foarte utilă, pentru un om care-și iubește orașul așa cum iubesc eu Clujul.
Anul ăsta, Oltea, Cristina și Iulian extind ideea într-un alt oraș drag mie, în care am și locuit o vreme – Timișoara.
Motiv pentru care miercuri pornim cu mic, cu mare către Timișoara Brands Tour. Să ne-auzim cu bine de-acolo!
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, AsociaÅ£ia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, , Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece
Abia asteptam sa ve vedem 🙂
practic, si eu abia astept sa
teva vad 😛D-abia astept si eu sa vad