Băncile au promoţii de iarnă şi de sărbători.
Cu ochii la băncile capitaliste şi imperialiste, Casa de Economii şi Consemnaţiuni s-a gândit să facă primii paşi în lumea tumultoasă si enigmatică a marketingului.
Aşa că au lansat o promoţie. Cum s-o numească, cum s-o numească ?
Şi au avut momentul de inspiraţie divină, clipa de gândire strălucitoare, scânteia de creaţie. Aş paria ca numele e urmarea unui brainstorming, mă îndoiesc că un singur om poate cuprinde atât de mult talent creativ.
Promoţia se numeşte DOBÂNDICA. Nu v-aduce aminte de celebra promoţie de pe caietele de dictando comuniste – azi la cec un leu depui, mâine el va scoate…. “pui” ?
Are şi o mascotă simpatică. Şi un slogan pe măsură (click pentru zoom)
stii tu vorba cu lupul si cu naravurile, nu? probabil se asteapta sa prinda vreo vaduva putred de bogata, exact ca americanii…
Super tare mascota.:)
Dar mi se pare cam penibil “DOBANDICA”.
cred ca inaugureaza o categorie noua: kitch-ul bancar.