Marius Balaci m-a invitat să răspund la trei întrebări legate de activitatea CSR din România. Răspunsul meu, alături de alte zeci de răspunsuri, va fi publicat aici
Care au fost, din punctul tău de vedere, cele mai responsabile trei companii în 2007, și de ce?
Nu știu care au fost cele mai responsabile. Cele care mi-au atras atenția, deși nu toate au început în 2007, într-o ordine absolut aleatorie, au fost:
Milioane de oameni, milioane de copaci – lansat de PRAIS Corporate Comm, cu sprijinul companiilor Ursus Breweries, Lafarge și Quadrant Amroq Beverages; programul prevede achiziționarea și plantarea de copaci;
Bursele Internaționale JTI – o inițiativă JTI; programul oferă jurnaliștilor burse de pregătire la Bruxelles, în cadrul unor instituții europene;
Un parteneriat pentru viață – Vodafone a sprijinit, în anii trecuți, SMURD. Cu echipamente de comunicații.
Ce te-a nemulțumit referitor la cum au înțeles companiile din România să demonstreze că sunt responsabile social, în 2007 ?
Faptul că, în campaniile CSR, organizatorii sunt ușor tentați să se concentreze mult mai mult pe latura de PR, și ceva mai puțin pe latura de responsabilitate socială. Dar mă gândesc că în timp această tendință o să dispară de la sine.
Ce te aștepți de la companiile care activează în România, din punctul de vedere al responsabilității sociale, în 2008?
În primul rând, să fie mult mai multe companii care se implică în proiecte CSR. În al doilea rând, aștept mai multe proiecte CSR pentru cultură, pentru mediu (în special din partea companiilor care, într-un fel sau altul, poluează) și pentru tineri performanți.
Tag Technorati: bilant_csr_2007
Pingback: » Multumiri la final de “Bilant CSR pe 2007â€? - Relatii Publice si comunicare online
Salut Andrei,
Te invit la a doua editie a Bilantului. Sper sa te implici din nou.