Marketingul direct duduie

Din Cotidianul

Piata marketingului direct a crescut (anul trecut, din cate inteleg eu) cu 75% fata de anul anterior ajungand la 10 milioane de euro. Din aceasta suma, anul trecut companiile au alocat 1,5 milioane de euro pentru mailing direct (mesajele trimise prin intermediul Internetului de companii potentialilor clienti).

De asemenea, vanzarile prin corespondenta au crescut anul trecut cu 127% fata de anul anterior, iar cumparaturile prin catalog au crescut cu 45%, ajungand la 177 milioane euro

Mai multe detalii in articolul din Cotidianul, pe care il gasiti aici

Andrei Crivăț

2 Comments

  1. anca   •  

    anul acesta care e evolutia?

  2. Gina   •  

    Ne indreptam si noi spre cutii postale ticsite in fiecare zi de pliante…cu pasi lini, ce-i drept, dar e o evolutie. Deocamdata suntem doar in faza pliantelor aruncate peste tot, sau duse direct la reciclat. E bine ca evoluam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aboneaza-te la comentarii. Poti sa te abonezi si fara sa lasi un comentariu